Avatar billede sigyn Seniormester
05. april 2016 - 18:17 Der er 2 kommentarer

Bærbar kan finde ekstra skæm, men skærm kan ikke finde bærbar

Jeg er ved at prøve få min bærbare(Lenovo G50) til at arbejde sammen med en ekstra skærm (AOC), men har ikke rigtigt succes. Computeren kan godt finde skærmen, eller i hvert fald AVG-kablet, men skærmen siger bare "no signal". Jeg fik på et tidspukt valgt, at billedet kun skulle vises på den ekstra skærm, så gik den bærbare, som forventet, i sort, men nu kan jeg ikke få den til at lade være, forstået på den måde, at lige så snart jeg propper AVG-kablet i den bærbare, får jeg sort skærm. Jeg har prøvet diverse taster, men lige meget hjælper det, og da den anden skærm, jo også bare er sort, kan jeg heller ikke rigtigt gøre noget der.
Skærmen har hidtil fungeret fint sammen med en stationær computer.
Er det kablet det er galt med eller ???
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. april 2016 - 10:14 #1
har du prøvet tasten windows og P
Avatar billede sigyn Seniormester
06. april 2016 - 10:24 #2
Ja, det var det der fik den sorte skærm frem på den bærbare, jeg kan bare ikke få det til at virke den modsatte vej :-s