Avatar billede oppes Seniormester
06. april 2016 - 12:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gendanne slettede filer

Jeg har slettet mange fotoer på forskellige hdd'er og vil gendanne nogle af dem men kan jeg gendanne allesammen på en bestemt mappe som jeg så kan vælge dem jeg vil beholde og slette resten igen?
Avatar billede oppes Seniormester
06. april 2016 - 12:42 #1
Og hvilken gratis program er bedst ( helst på dansk)
Har win 10
Avatar billede hjolsen Ekspert
06. april 2016 - 12:47 #2
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. april 2016 - 19:54 #3
Husk du bør ikke køre eller boote på et drev hvor der er filer du vil gandanne og du skal ikke gendanne til et drev hvor der er noget du vilgendanne. førnævnte recuva har fået mange anbefalinger - jeg har gode erfaringer med Active @ File recovery - men det er begrænset hvor meget det kan gendanne i gratis versionen - der er preview. Og hvis gratis versioner ikken kan gendanne må du jo overveje om dine data er pengene værd til en licens..
Avatar billede oppes Seniormester
08. april 2016 - 11:49 #4
tak svar
Avatar billede oppes Seniormester
11. maj 2016 - 14:29 #5
Svar så jeg kan lukke
Avatar billede oppes Seniormester
15. maj 2016 - 10:05 #6
Tak.Jeg svarer selv.