Avatar billede klavil Seniormester
08. april 2016 - 08:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browser skriver "identificerer vært" både med og uden kabel?

Vi har skiftet hastighed fra 50/50 fiber til 100/100 Mbit.
Både min stationære på kabel samt min bærbare skriver nu i google browser: identificerer vært og alle sider loader langsomt?
Jeg har prøvet at ændre DNS adressen men det hjælper ikke.
Har prøvet en anden browser IE men lige så langsom.
Selv telefon samt ipad kører langsomt?
Når jeg tester hastigheden ser det ok ud via speedtest.
Kan det hjælpe at skifte tilbage til en lavere hastighed?
På forhånd tak
Avatar billede Slater Ekspert
08. april 2016 - 08:26 #1
Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til din udbyders support. Der er ikke lige nogen forklaring på dette der giver mening - det må næsten være en fejl, og de åbenlyse syndere er din router eller udbyderens DNS. Begge noget de kan hjælpe med.
Avatar billede klavil Seniormester
08. april 2016 - 22:49 #2
det vil jeg prøve.
Jeg snakkede med en fra kundeservice for nogle dage siden og hun anede intet om hvad identificerer vært betød, men måske var det kundeservice og ikke teknisk support hun kunne dog se at nogle parametre stod til gammel software og opdaterede det, dog uden det hjalp mig.
Min hastighed før fungerede fint også på den stationære der har et ca 10 meter kabel direkte i deres router, men efter vi fik 100/100 Mbit måler den kun ca 70 Mbit på download og 98 Mbit på upload.
Nu ved jeg så ikke helt med et netværkskabel, om den buger de samme ledninger i kablet til download og upload?
Avatar billede klavil Seniormester
12. maj 2016 - 12:55 #3
jeg fik afinstalleret mit virusprogrma fra Bitdefender og computerne holdt op med at være langsomme i browseren. Installerede så Avast free og det fungerede fint.
Det hele har så kørt godt indtil for ca 3 dage siden hvor der igen pludselig står samme besked.
Jeg har så genstartet min bærbar, slettet historik og nu er alt ok igen???

Forstår virkelig ikke hvad der er skyld i det.
Det hele opstod da jeg efter en tur på 3 uger til USA kom hjem og vores hastighed blev sat op.
Jeg har sat computeren tilbage til fabriksindstillinger og det fungerede i en kort periode?
Avatar billede klavil Seniormester
26. maj 2016 - 21:58 #4
lukker