Avatar billede LISBEDSTED Nybegynder
10. april 2016 - 09:22 Der er 2 kommentarer

problemer med at oprette outlook

efter at jeg har lagt windows 10 ind har jeg problemer med at få gang i outlook. Den beder om brugernavn og adgangskode, brugernavn mener jeg jo er min mailadresse,men når jeg så vil nulstille min adgangskode (den jeg havde har jeg glemt)så skriver den at jeg skal opgive en ny mailadresse for at tdc kan sende en ny kode, men jeg har jo da kun en mailadresse, så hvad er det lige man gør? m.v.h.--lis
Avatar billede Knoll Jerold Praktikant
04. oktober 2019 - 11:04 #1
Jeg har ikke verdens største budget, men er tilgengæld den glade ejer af en selfiestang som jeg desværre aldrig har brugt fordi jeg måske mest af alt føler mig dum, hvis jeg skulle rende rundt i indre århus og tage billeder med den. Er generelt ikke den store fan af dem - men fik så en af mine søskende i julegave, og den skal da bruges?

Jeg har tænkt mig at tage produktbilleder af diverse t-shirts og trøjer med en selfiestang, samt lave en lille video og smide den i en iframe under teksten på hjemmesiden.

Nå - Men hvad synes i? Tror i folk reagerer dårligt på tiltaget og synes det virker uprofessionelt eller?

Mvh.
Benjamin: shell shockers
Avatar billede polcelery Praktikant
14. marts 2020 - 03:34 #2
Jeg har haft flere problemer med windows10 i fortiden, efter at jeg har installeret forskellige sikkerhedsrettelser og geninstalleret applikationer kan jeg endelig sige, at alt fungerer korrekt

hilsen
Pol
créditos rápidos