Avatar billede Slettet bruger
10. april 2016 - 12:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg få lidt feedback på en hjemmeside?

Hej allesammen

Jeg har lavet en hjemmeside til et renseri, som snart skal fremvises for kunden. Er der nogen der har lyst til at give lidt konstruktiv feedback.

siden hedder: www.erens.dk

Glæder mig til at høre fra jer.
Avatar billede mogens8000 Seniormester
10. april 2016 - 13:49 #1
Hej det ser da meget godt ud. Jeg ville vise kunderne priserne på siden hvis det var min side.
Avatar billede StigUlriksen Juniormester
10. april 2016 - 18:33 #2
Den ser super fin ud (også på min iPhone). Fed slider i toppen af billedet

De ting jeg faldt over, er småting der hurtigt kan rettes:
Der er problemer med visningen af æ, ø og å bl.a. under "bestil online" og hendelsbetingelser.
Du skal overveje at vise et favicon
Du skal læse korrektur. Der er flere stavefejl og omvendte ordstillinger
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2016 - 20:56 #3
Siden er pæn og overskuelig, meget fin slider i toppen og generelt god luft og visning af informationerne,  der er dog et par ting jeg ville ændre hvis det var mig.

Den menu der skal scrolle med ned på siden skal ikke være en anden end top menuen, det skal være den samme, så den du har i koden der har id "navigation_topfollow" skal fjernes og så skal scroll funktionen bare aktiveres på den der har class "top", den sætter du bare til position: fixed; top: 0; width: 100%; z-index: 99; når man er scrollet ned, så gør den præcis det samme. og så bare fjerne de styles når man scroller til top.

Under bestil online er der en ramme rundt om selve bestillingen, altså boksen med class varer har en border sat til "2px outset #557C8D" den ville jeg fjerne, for at få samme udtryk som under kontakt, en mere fritstående sektion. Det passer bedre i designet ikke at bokse det hele ind.
Knapperne under denne sektion skiller sig meget ud, man burde indrette det efter resten af designet, det ligner meget et plugin/element man har indsat som ikke helt stemmer overens med resten af designet.

Kontakt erens, her ser det ud til at man fra start har lavet fejl i udfyldning af formularen, fordi dine asterix er røde og der står "please fill out this field" npr man hover over boksen. Som resten af siden burde den besked være dansk og samtidig skal felterne først give en fejlbesked hvis man prøver at afsende formen og ikke har udfyldt det nødvendige. Hvis man gør det promper den én i dag med en infobox med fejl, men igen er den på engelsk. Emailfeltet og telefonnummer ser ikke ud til at validerer på noget andet end om det er udfyldt, det burde det.
Som det sidste ved kontakt bør knappen være flat design som resten af siden og ikke have en gradient.

Betalingskort ibunden er meget old school, jeg ved godt de skal være der hvis man kan betale på siden med dem, men de passer bare overhoved ikke ind i designet. Jeg ville også lave sociale og trustpilot ikonerne om i bunden, så de passede bedre i designet, fx. flade og hvide.

Det var lige lidt ting, husk det er min personlige mening, måske er du eller kunden ikke enige i tingene, men det må I selv tage op til overvejelse, efter min mening vil det bare være mere helskabt at ensrette designet.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 10:32 #4
Tak for alle jeres indlæg
Avatar billede Chrede Novice
10. oktober 2017 - 20:30 #5
Skal du have hjælp til lidt SEO  så kontakt mig gerne på www.seo-partners.dk
Avatar billede mogens8000 Seniormester
11. oktober 2017 - 03:11 #6
Har ikke brug for seo