Avatar billede Andersbj85 Novice
10. april 2016 - 16:39 Der er 3 kommentarer

Forbindelsesproblemer

Hej. Jeg vil gerne forbinde mit Samsung tv (ue43j5605ak)til mine WD My book eksterne harddiske. Når jeg slutter USB stikket til tv'et sker der bare ingen ting.

Nogen der ved hvad problemet kan være?
Avatar billede gameover Nybegynder
10. april 2016 - 16:52 #1
Virker det med at sætte en USB dongle/memory stick i, istedet?
Så kunne det være fordi harddisken kræver mere strøm, end usb porten leverer.
Avatar billede Andersbj85 Novice
10. april 2016 - 17:12 #2
Harddisken har ekstern strømforsyning, så det kan ikke være det som er problemet.

Jeg har desuden ikke noget problem med at slutte et lille alm. USB stik til, her kan jeg fint se alle filer.

Kan problemet være at der er kode på harddisken?
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. april 2016 - 21:42 #3
Ja hvis der er kode er det ikke sikkert fjernsynet formår at spørge efter den.

Det kan da også være filsystemet.