Avatar billede zerubbabel Nybegynder
11. april 2016 - 12:02 Der er 2 kommentarer

God skærm til stationær pc

Hej alle.

Jeg står og skal have købt mig en ny skærm til min stationære pc.

Jeg vil gerne have HD opløsning, samt en rimelig skærm størrelse.
Jeg bruger PC'en til en del forskellige ting. Lidt spil, men ikke sådan nogle vilde nye som Fallout 4 eller andre vildt grafik krævende spil. Jeg laver også lidt 3D arbejde på den, så derfor den rimelige størrelse på skærmen, så det er nemmere at se fra flere sider på en gang.

Har i nogle gode anbefalinger?
Avatar billede Slater Ekspert
11. april 2016 - 13:55 #1
Hvad er en "rimelig størrelse"? Det siger ikke rigtig noget.
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
11. april 2016 - 15:54 #2
Omkring 24" vil jeg tro. Men hvis der er et super godt tilbud p en 23 eller 26 så er det også velkomment.