Avatar billede Kenz123 Praktikant
15. april 2016 - 11:40 Der er 2 kommentarer

Windows Defender akut hjælp

Hej derude!

Efter at jeg fik opdateret min computer til Window 10 kan Windows Defender ikke længere hverken opdatere eller scanne.
Jeg skal meget gerne have det fikset ASAP, men jeg aner ingenting om det selv.

Hver gang jeg beder den om at scanne melder den:

"Scanningen kunne ikke startes
Gruppen eller ressourcen er ikke i korrekt tilstand til at udføre den anmodede handling."

Hjæææææælp, søde eksperter!
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2016 - 11:50 #1
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
gå ned på siden, og ved
Installer (20.13 MB)
hent den med -direct download.

installer og kør - i bunden af siden vises, at den meget hellere vil køre i fejlsikret tilstand - klik der, så genstarter pc fejlsikret. start programmet igen - og spring direkte til fanebladet Step 5: Backup - klik på backup og create (en ad gangen, og vent lige lidt på svar). Derefter næste faneblad Repairs. Kør alt, den foreslår - og find på noget at lave i de ½-1½ time, det tager.
Når den er færdig vil den genstarte - det gør den så i normal mode, og alt burde være fixet. Så afinstaller bare dette program igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. april 2016 - 19:55 #2
Kørte du med Microsoft Security Essentials på det gamle system du havde?
Tænker at rester fra dette måske indvirker på Defender som her:

http://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/protect_defender-protect_start/windows-defender-in-windows-10-wont-run/34a4ace9-1527-4221-884c-8bea706aca90?auth=1