Avatar billede Bumle Mester
15. april 2016 - 17:40 Der er 1 løsning

Wd tv

Puha langt spørgsmål.
Har kigget i trådene herinde uden held.
Har denne wd boks, men er total lost.
Har en ekstern harddisk som jeg har en film mappe i, den er delt men jeg kan ikke finde den på boksen.
Har ser flere videoer på youtube og diverse tråde.
Nogen der ved hvordan filan man gør.
Jeg kan finde mine standard Windows dele mapper på boksen, men ikke den mappe jeg har delt fra den eksterne disk.
Hvis jeg lægger en film ind i delte mapper på Windows, så kan jeg godt finde og afspille, men kan ikke browse min eksterne på boksen.
Har en uge til, at fortryde mit køb, men prøver lige lidt desperat hjælp herinde.
Jeg giver gerne teamwiewer adgang, hvis nogen har mod på at hjælpe mig.
Avatar billede Bumle Mester
30. april 2016 - 01:15 #1
Løst, så lukkes