Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
16. april 2016 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iPhone Oplader Spørgsmål

Hej alle!

Min iPhone 5s opladers ledning gik i stykker for et par måneder siden, så jeg besluttede mig derfor at købe en ny oplader i tiger.

Adapteren ser lidt upålidelig ud, så jeg besluttede mig for at tage ledningen jeg fik med og sætte den i adapteren, som jeg fik med min iPhone 5s.

Mit spørgsmål er så om der kan ske noget? Det er vel bare en ledning jeg har sat til adapteren, så den kan oplade telefonen. Adapteren er vel det essentielle, når man oplader?

Den adapter jeg fik med tiger står der:
INPUT: AC100-240V - 50/60Hz/200mA
OUTPUT:5V---1A
Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
16. april 2016 - 15:29 #1
Ifølge denne artikel: http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/forbrugerelektronik/ECE3097549/mobilopladere-fra-danske-butikker-kan-bryde-i-brand/

Skulle opladeren gerne være sikker. Jeg tænker bare om det er ekstra sikkert at bruge ledning til den adapter man fik fra start?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. april 2016 - 20:38 #2
Du kan roligt benytte den nye ledning sammen med din originale lader.
Jeg ville også holde mig til den oprindelige i den situation.
Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
17. april 2016 - 14:35 #3
#2
Tak for dit korte og præcise svar!

Du må meget gerne oprette et svar, så jeg kan tildele dig point.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. april 2016 - 16:56 #4
Super, og takker. :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. april 2016 - 16:57 #5
..som jo nok skulle have været et "svar" i stedet.
Avatar billede tim jay Juniormester
14. november 2016 - 10:20 #6
Min iphone 6 plus er blevet genopladet elektricitet, de indre dele er beskadiget, jeg hjælper på dette site, har det været let at løse så godt. http://ydtparts.com/product/apple/iphone/iphone-6-plus
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. november 2016 - 10:33 #7
#6 ....hvad snakker du om?!?