Avatar billede frem-ad Professor
17. april 2016 - 16:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette flere overvågninger nemmere måde?

Hej
Jeg fik mail på et spørgsmål fordi den havde været overvåget, det var bare 3 år siden. Jeg kan se jeg har 9 sider med overvågningerne og med 30 på hver.
Jeg ved ikke hvad i andre gør, lader i andre det bare stå, eller sletter i løbende eller hvad?
For slette flere for hver gang trykker på afmeld, så opdater den med ¨du overvåger ikke længere dette spørgsmål¨ så skal siden opdater igen og går til side 1 af overvågningerne, så det tager MEGET lang tid. Er der en måde og fjerne flere. på forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. april 2016 - 11:24 #1
Har 151 sider ;-) Lader det bare stå.
Avatar billede frem-ad Professor
21. april 2016 - 11:38 #2
Lukker