Avatar billede supfatal Nybegynder
18. april 2016 - 21:48 Der er 3 kommentarer

jukeboks

Hejsa i stuen.
Har et lille problem med en jukeboks som jeg er ved at bygge om, det er en gammel analog jukeboks med vinyl singelplader.

Jeg har flået alt eksistrende hardware ud af den da den skal bygges om til digitalt, computeren er sat i og de gamle tryk knapper på maskinen til at vælge numre med virker også via pcén.

Her er dilemmaet, jeg mangler et stykke software som kan styre musikken, der findes en masse jukeboks programmer på nettet som man kan bruge,dog mangler der en funktion,hvor man bare trykker nummeret ind, et eks.på glaspladen på jukeboksen er der en oversigt over hvilke nummer der er i maskinen,man vil gerne høre sang nummer 22 på listen, man trykker 22 på tastaturet på juken og sangen bliver sat i kø.

De jukeboksprogrammer der findes skal man have en form for skærm på for at vælge den sang man vil høre, det er ikke tilfældet her, der skal man kunne bruge det ekstisterende tastatur der er på jukeboksen.

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe med hvordan jeg får det til at lykkedes.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. april 2016 - 22:03 #1
Mon denne kunne være en mulighed: http://dwjukebox.com/

Umiddelbart synes jeg, det ser ud til at den kan gøre det.
Avatar billede supfatal Nybegynder
18. april 2016 - 22:26 #2
har prøvet, det virker ikke til formålet
Avatar billede supfatal Nybegynder
21. april 2016 - 12:59 #3
Nogen andre der har forslag til et program eller script som kan bruges