Avatar billede JPAN Nybegynder
19. april 2016 - 16:52 Der er 1 kommentar

Login til router / Nas

Hej
jeg sidder her og kan lige pludslige ikke logge ind på min Router og nas DSM 212j.

jeg har været igang med noget port forvartning men det er ikke løst i nu.
så der jeg skulle logge i på min nas admin + mit kodeord så var det forkert.
Router netgear C6250 (kabel til pc) admin + mit kodeord så gik det heller ikke.

Min IP blev så spærret fra Synology pga for mange login.

Jeg har ikke på noget tidspunkt ændrede mit login hverken på Router/Nas.

Hvad kunne problemmet være???
mvh Pankoke
Avatar billede Rune1983 Ekspert
20. april 2016 - 07:11 #1
Prøv ændre din IP på din computeren til Statisk og så en anden IP end hvad du plejer og i samme range selvfølgelig. Så prøv log ind på din NAS igen.