Avatar billede moortat84 Nybegynder
20. april 2016 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Microsoft C5 Dynamics 2010 version 4.3.0.120 (Build #120) og Office 2016

Hej.

Jeg har en bekendt som har en gammel computer som han har været nødsaget til at skifte til en ny.
Den nye kører Windows 10, 64bit og har Office 2016 installeret.

Jeg har flyttet hans C5 for ham, men flere funktioner vil ikke som de skal.
Tror det er noget med Office 2016 at gøre.
Nu kan man jo bare ikke lige købe en office 2007.
Nogen gode råd - tips.

MVH
Morten
Avatar billede cfive Juniormester
03. maj 2016 - 09:05 #1
Hej Morten

Der er desværre ingen nem genvej.

I databasekompatibilitetsdokumentet for Microsoft Dynamics C5 kan du/I læse hvilke versioner af Microsoft Office som snakker sammen med en given C5 version, se dette link: https://mbs.microsoft.com/customersource/Denmark/C5/learning/documentation/system-requirements/StatementofdatabasecompatibilityMicrosoftDynamicsC5

Og som det fremgår af dokumentet, skal din bekendte op og køre mindst en Microsoft Dynamics C5 2012 SP2 4.4.2.479 (Build #479) for at løse sine udfordringer.
Avatar billede moortat84 Nybegynder
03. maj 2016 - 11:23 #2
Hej cfive.

Jeg kontaktede et firma i dk der har specialiseret sig i C5.
Problemet var slet ikke office men McAfee som der ligger dele af i win 10.
Man kan ikke se det, men under tjenester kan man finde processer der kører. Efter at have downloadet McAfee removal tool - kører det hele.
Så den snakker fint sammen med office 2016 nu.

MVH
Morten
Avatar billede cfive Juniormester
03. maj 2016 - 12:30 #3
Hej Morten
Tusind tak for din tilbagemelding. Vi har allerede noteret visse udfordringer med McAfee og dette bekræfter blot vores viden. Godt at det kører fint nu.
Mange hilsner Ole