Avatar billede cosmo21 Novice
21. april 2016 - 20:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 : Microsoft edge - administrator fejl

Hej

jeg har nu haft windows 10 en måned og kan nu ikke længere gå tilbage til Windows 7...

jeg har netop fået et stort problem

Microsoft edge funker ikke ?
kan ikke åbne spotify feks (ved facebook login)
åbner jeg andre ting skriver den samme fejl besked

Indstillingerne kan ikke åbne den integredede administrator konto, log af og prøv med en anden konto

Jeg har kun min egen konto på maskinen , jeg kan kun logge af og på den jeg er her , så hvad pokker stiller jeg op
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2016 - 20:35 #1
edge er ikke færdig - men bare et eksempel på, hvad de har tænkt sig at lave.
Hent firefox eller google chrome.
https://www.mozilla.org/da/firefox/new/
https://www.google.dk/chrome/browser/desktop/
de virker...
Avatar billede cosmo21 Novice
21. april 2016 - 21:01 #2
hej Claes57 , det kun noget af problemet med edge
men hvorfor virker edge på vennernes computer og her med fejl hos mig ?

den fejl der kommer op
(Indstillingerne kan ikke åbne den integredede administrator konto, log af og prøv med en anden konto)

kommer også op når jeg skal i indstillinger, skal åbne Spotify som slet ikke virker nu , kun programmet åbner (ingen login mulighed)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2016 - 22:26 #3
Win10 er ofte set med defekt brugerkonto. Det er den enkelte brugers data i registreringsdatabasen, der er i udu. Løsningen, som jeg kender den, er at oprette en ny bruger og så kopiere alle den gamle brugers data over. Jeg har ikke mødt er værktøj, der kunne reparere reg-db, så der er kun (mig bekendt) den besværlige vej.
Avatar billede cosmo21 Novice
27. august 2016 - 00:35 #4
.