Avatar billede ovec Juniormester
23. april 2016 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win 10 kopier musik fra en CD til PC

Hej med jer
På Win 10 som jeg anvender ønsker jeg at kopiere musikfiler fra en DVD til en mappe på PCen

Der er på nettet forskellige forklaringer men de er som regel baseret på Win 7 styresystemer - så en vejledning til Win 10 er velkommen
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2016 - 13:35 #1
Kan denne video her hjælpe dig?
https://www.youtube.com/watch?v=rSGplvqHnHM
Avatar billede ovec Juniormester
24. april 2016 - 11:29 #2
Hej 220661
Tak for linket - videoen er lidt mærkelig - feltet man se er meget lille og lidt svært at følge i detaljer - men jeg lyttede til ham og fik mit system til at virke.

Og det virker sådan set godt - man skal bare lægge en CD i maskinen - og trykke på windows playeren så kopierer den automatisk indholdet til en undermappe i Musik og så kan man kopierer den og lægge den hvor man vil.
Så jeg slutter den her du rar at lægge en kommentar så jeg kan afslutte med points til dig
mvh
ovec
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2016 - 11:35 #3
Godt du kunne bruge løsningen :-)
Avatar billede ovec Juniormester
24. april 2016 - 11:47 #4
det er rigtigt  - med lidt hjælp og lidt held lykkedes det mange gange