Avatar billede ovec Juniormester
24. april 2016 - 12:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Felt på skærmen - ikke til at fjerne

Hej med jer

På min skærm - en af dem da jeg anvender flere - er der kommet et felt der ikke skal være der.

Det er rektangulært - mørk blå kant som det yderste - og en lyseblå indvendigt og så et felt i midten hvid/grå  - dannet af en streg - altså et rektangulært felt dette er næsten fyldt med gul farve og til højre for feltet står der 100.

Når jeg højre klikker - eller venstreklikker på eller prøve at flytte det eller gøre noget ved det sker der ikke noget - feltet står der bare og er ikke til at flytte eller fjerne.

Det kom her til morgen - i går var det der ikke - jeg har prøvet at lave et par systemgendannelse fra i går hvor det ikke var der - men det er ikke fjernet efterfølgende

Jeg ville være glad for en god ide
Avatar billede poko1 Ekspert
24. april 2016 - 14:51 #1
Spørgsmål er det en AOC Skærm og er det oppe i venstre hjørne? så kan det fjernes i Skærmmenuen!
Avatar billede ovec Juniormester
24. maj 2016 - 08:43 #2
poko1 - tak for din kommentar - nej det er ikke den skærm du nævner - men problemet løste sig selv efter nogle dage - så forsvandt feltet simpelthen

Men vi skal have afsluttet sagen så da du er den eneste der har reageret syntes jeg der er rimeligt at du får opgivne point - er du rar at lægge en kommentar så jeg kan give dig point
m.v.h.
Ove
Avatar billede poko1 Ekspert
24. maj 2016 - 09:37 #3
Jeg samler ikke point :-)
Avatar billede ovec Juniormester
24. maj 2016 - 10:41 #4
Hej poko1 - ok så slutter jeg den selv - men tak for din deltagelse alligevel
m.v.h.
Ove
Avatar billede csgochris12345 Praktikant
28. august 2017 - 22:20 #5
Hej Poko. Jeg har det nævte problem på min AOC skærm. Hvad gør jeg lige?