Avatar billede trekkies Juniormester
24. april 2016 - 12:33 Der er 1 løsning

Loop af powerpoint fremvisning.

Hej alle sammen, håber at I kan hjælpe mig med mit problem.

Jeg bruger et program som hedder WPS Presentation (minder om Microsoft powerpoint), til at lave et dias show i.

Jeg har sat min fil til at starte op ved start af Windows, den starter fint op, men når den er færdig med at afspille showet, skulle den gerne køre i loop, jeg har sat den til det i programmet, men den stopper efter 1 fremvisning.

Hvis jeg åbner filen selv og gøre den til fuld skærm, kan den kører hele dagen.
Problemet er bare at jeg ikke er på arbejde alle dage i ugen, og jeg gider ikke komme på arbejde bare for at starte den op.

Den kører på et samsung tv med Windows xp embedded.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. maj 2016 - 13:27 #1
Lukke dette spørgsmål.