Avatar billede lupin12 Mester
25. april 2016 - 15:36 Der er 6 kommentarer

driver_irql_not_less_or_equal windows 10

HEj er der en der kan hjælpe mig med denne fejl : driver_irql_not_less_or_equal windows 10
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2016 - 19:04 #1
Jeg kan kun fortælle dig, at det betyder, at 2 programmer prøver at starte op samtidig, og det går ikke. Det går efter tur.
Avatar billede milter Ekspert
25. april 2016 - 23:34 #2
Efter driver_irql_not_less_or_equal skulle der gerne være lidt mere tekst, som angiver den driver, der er noget galt med.  Hvad siger din?
Avatar billede lupin12 Mester
26. april 2016 - 14:56 #3
min skriver rtwlane.sys
Avatar billede milter Ekspert
26. april 2016 - 15:45 #4
Det betyder så, at det er Realtek PCIEWireless LAN PCI-E NIC -driveren, der er noget galt med.

Hvad du nu skal gøre, afhænger af situationen. Har computeren tidligere virket OK?

Har du opgraderet computeren til Windows 10 fra et tidligere styreprogram? Hvis ja, hvad var så det tidligere styresystem?

Hvornår opstår fejlen? Opstår den under opstarten, og hvor langt når du, inden fejlmeddelelsen dukker op, eller opstår den midt i et spil, program eller hvad?

Hvis det er en bærbar, skal du finde en brugbar driver hos producenten af maskinen. Hvad er det fulde navn på din computer, dvs. fabrikant og modelnummer?
Avatar billede lupin12 Mester
28. april 2016 - 07:41 #5
Tak for svaret,
Ja den er opgraderet til Windows 10 fra Windows 8
Det er en hp probook 450 g2

Hvor kan jeg finde en driver til afhjælpning
Avatar billede milter Ekspert
28. april 2016 - 13:00 #6
Driveren burde være den her:

Realtek RTL8723BE/RTL8188EE 802.11b/g/n Wireless LAN Drivers (American, International)

... som du kan finde her:

http://h20564.www2.hp.com/hpsc/swd/public/readIndex?sp4ts.oid=6943827&swLangOid=8&swEnvOid=4192

Når ovenstående side er åbnet, klikker du på plusset ud for "Driver - Network", hvor den så dukker op.