Avatar billede komorebi Nybegynder
25. april 2016 - 17:44 Der er 1 kommentar

Gaming Laptop til overskuelig pris

Hej.

Jeg har besluttet at det er på tide at udskifte min døende bærbar da den gisper efter vejret bare jeg starter den op.
jeg vil gerne anskaffe mig en gaming laptop da jeg spiller meget.
det jeg søger er en maskine til maks 8000 kr der kan køre spil som skyrim, World of Warcraft, No Mans Sky, Diablo og lignende spil på høje settings.
jeg er klar over 8000 ikke er det vilde når vi snakker gaming, men det er hvad jeg har at gøre med, det er muligt jeg kan bøje mig lidt så længe det er under 9000.
ønsker en maskine jeg stadig kan spille på uden problemer om nogle år.
jeg har ikke meget forstand på hvad jeg skal kigge efter og søger derfor råd og forslag her og vælger at stole på der ikke er nogen der prøver at lede mig på afveje.

(håber jeg valgte kategori rigtigt)

Mvh
Avatar billede eurositi Ekspert
19. november 2016 - 18:27 #1
Det er en gammel tråd, men da den endnu ikke er lukket, tillader jeg mig at komme med et forslag. :)
Her er en liste på 7 modeller til et max. pris på 8.500 kr:
http://bit.ly/2faYS8h

Denne her var et af de stærkeste bud på listen:
http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/omen-by-hp-17-w002no-id-13934485.aspx