Avatar billede huddie Professor
26. april 2016 - 22:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Om at få "Video001 Wireless Camera Receiver" til at virke

Hej Eksperten!

Jeg har nu fået sat "Video001 Wireless Camera Receiver" delen sat til fra min PC til min gamle VHS maskine(via et scart-adapter).
I håb om at jeg kunne lægge klip jeg vil gemme på min PC og herefter på en DVD, men jeg kan ikke rigtig få det il at virke.

Når jeg sætter driver CD'en i, så kan den ikke rigtig åbne den. Enten kan den ikke se disken eller også sker der ikke rigtig noget. Andre gange kan den melde fejl.

Min PC reagerede da jeg fik sat USB-stikket i, så derfra er der hul igennem systemet. Nu mangler jeg bare at åbne det så jeg kan arbejde i det.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jesper Kragh
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. april 2016 - 23:26 #1
hvis du ikke får driveren ind så løs det først find eventuelt en på nettet.

Ellers vil den normale måde være at bruge en analog tuner på PCen - købt på nettet eller brugt bør de kunne findes fra under 100 kr en overgang var de meget almindelige i medion Pc (Aldi).

Eller sæt den til et TV der kan optage - nogle kan dog kun afspilles på samme.

Eller sæt VHS til en analog hardiskoptager og optag på harddisk eller dvd-drev direkte -de låser normalt ikke for afspilling på andre enheder. I deb blå avis kan de lige nu fås brugt fra 50kr og op.
Avatar billede huddie Professor
27. april 2016 - 21:22 #2
Nu har jeg fået det til at virke delvist på en anden computer.
Når jeg skriver delvist, er det fordi jeg kun får lyden igennem. Af en eller anden grund kommer billedet ikke igennem, så jeg kan se hvad eller hvor jeg skal optage.
Jeg synes jeg har tjekket ledningerne igennem, som ikke burde fejle noget. Bortset fra den sorte ledning som styrer S-Video var en vi allerede havde, men har været gemt bort i et par år. Det ser dog ikke slidt eller særlig brugt ud.
Det til den gule, røde og hvide er derimod alt nykøbt.

Hvad kan være indstillet forkert?