Avatar billede BaxieBadger Nybegynder
27. april 2016 - 16:57 Der er 1 løsning

HTML5 og image file + landing page

Jeg har lavet et html5 banner, og det spiller bare. Jeg skal så have det op at køre, og hos dem, hvor det skal køre hos, efterlyser de en "image file" samt en landing page, som de skal bruge for at køre banneret via DoubleClick for Publishers.

Jeg er ny i HTML5, og selvom jeg går ud fra, at de har brug for en imagefil, så de kan se, hvor de forskellige filer til banneret ligger, så er jeg ikke sikker, og selvom det er sådan det forholder sig, hvordan skaffer jeg sådan en fil, så banneret kan komme op at køre.

Er der nogen, der ved, hvor jeg skal lede, for at finde en løsning?
Avatar billede BaxieBadger Nybegynder
28. april 2016 - 08:22 #1
Ligemeget