Avatar billede Oswald1 Juniormester
28. april 2016 - 13:08 Der er 3 kommentarer

Har lavet en subtotal, og vil gerne have kopieret totalerne til et andet ark?

Hej,
Jeg har indlæst en mængde data ind i et excelark, og derfra lavet en subtotal på de forskellige data, bla sum på beløb.

Det har så resulteret i at jeg kan se alle totalerne på 1 side, hvor der eksempel står, Fiat Total 5102kr, Opel Total 3201kr, Kia Total 384 osv. men hvordan kopiere man den oversigt, til et andet ark uden at få alle de almindelig tal med??
Jeg ønsker kun at kopiere totalerne!

Håber nogle kan hjælpe.

Mvh
Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
28. april 2016 - 14:22 #1
markér området på side 1, og kopier med Ctrl+C
på nyt ark vælger du 'Sæt ind'/'Indsæt værdier'
så får du kun tal, og ingen formler/henvisninger med.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
28. april 2016 - 14:40 #2
Hej Peter

Prøv at markerer det der skal kopiers og tryk f5 , vælg speciel, tryk på kun synlige celler, tryk ok, truk ctrl+C

Så får du kun det med der er synlig
Avatar billede Oswald1 Juniormester
12. maj 2016 - 08:11 #3
Perfekt, det virkede - tak.