Avatar billede Casper Andersen Juniormester
28. april 2016 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Lukning efter 5 min. inaktivitet

Hej Alle eksperter.

Jeg har en kollega hvis computer lukker for microsoft navision C5 (bogføringsprogram), når han ikke har været aktiv i programmet efter 5-10 min.
Hvilket betyder at hvis han snakker i telefon med en kunde, så lukker programmet ned?
Der har ikke været problemer med dette tidligere og jeg har ingen problemer. Jeg har windows 7, han har fået ny pc og windows 10.

Jeg er ikke sikker på det er styresystemet der skaber problemet, men det er mit bedste bud.

Med venlig hilsen
Casper Andersen
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. april 2016 - 15:38 #1
Prøv at kig i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/999129
Måske der er ideer du kan bruge.
Avatar billede Casper Andersen Juniormester
29. april 2016 - 09:05 #2
Syntes ikke jeg kan finde den rigtige løsning, da det lader til at være et andet problem. Skal dog virker det underligt hvis det har noget med strømmen eller internettet at gøre. Da vi alle arbejder på samme internet, server samt alle har en bærbar?