Avatar billede Jolles Professor
28. april 2016 - 18:46 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Flyt vinduer uden at de "splatter ud"

Med win7 begyndte vinduer at splatte ud over hele skærmen, selvom man møjsommeligt havde sat formatet ned. Når man flytte vinduet hen til højre fx. fyldte det igen hele skærmen.
Er der nogen, der kan huske, hvordan man får vinduet til at beholde den størrelse, man gir det, når man flytter det rundt på skærmen.?
Avatar billede Jolles Professor
03. maj 2016 - 06:54 #2
jakobdo: tak for hjælpen. Læg et svar
Avatar billede Jolles Professor
03. maj 2016 - 07:06 #3
Det fungerer overhovedet ikke, men du skal selvfølgelig have points for forsøget.
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. maj 2016 - 09:12 #4
Hvis ikke det virker, så gider jeg ikke modtage point. :)
Avatar billede Jolles Professor
03. maj 2016 - 10:38 #5
virker det for dig, og hvad gør du?
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. maj 2016 - 13:34 #6
Jeg oplever ikke det problem du beskriver. Men bruger også kun windows til gaming.
Til dagligt arbejder jeg på Mac.
Avatar billede Jolles Professor
20. maj 2016 - 18:21 #7
Tak jakobdo - så beholder jeg points.