Avatar billede Yoshio Nybegynder
28. april 2016 - 22:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke opdatere eller geninstallere Java i Windows

Jeg har tidligere haft Windows 7 installeret på min VAIO pc, men opgraderet til Windows 10 fornylig. Det har fungeret rigtig fint bortset fra Java. Med stort besvær fik jeg installeret Java JDK udgave 77 og det har virket. I denne uge fik jeg besked om ny opdatering til udgave 91. Denne har det været umuligt at installere
Al Java er nu fjernet også i registreringsbasen, da jeg troede det ville lette vejen ved en geninstallation af Java. Men sådan er det ikke gået. På pc'en har jeg følgende browsere Edge, IE 11, Chrome og FireFox. Uanset om jeg forsøger at installere med IE eller FireFox lykkes det ikke. Heller ikke hvis jeg offline versionen til Windows. Installationen starter ikke korrekt. På trods af det kan der med offline installationen blive dannet Java, som registreres, men ikke er anvendeligt.
Det er min sidste udvej at spørge her. Alt andet er forsøgt. Microsoft foreslår, at jeg prøver at Update Windows 10, men det er jeg lidt bekymret for.
Er der nogen som har den gyldne løsning til at komme videre?
Avatar billede Yoshio Nybegynder
28. april 2016 - 22:27 #1
Der er selvfølgelig mere end 30 point at hente
Avatar billede Yoshio Nybegynder
05. maj 2016 - 08:02 #2
Spørgsmål er afløst af bedre.