Avatar billede boro23 Forsker
29. april 2016 - 14:39 Der er 1 løsning

Styre printer i vbakode

Hej eksperter, håber I ikke er gået på weekend endnu, har lige et par drilske koder. Jeg vil gerne kunne styre to printere i en excelfil med vba kode, har forsøgt med disse nedenstående koder, men koden stopper ved Application.ActivePrinter = "HPC9CB8E (HP ENVY 4500 series) på Ne00:" og Application.ActivePrinter = "Brother QL-1060N på Ne06:" når jeg forsøger at afspille dem. Nogen der har en løsning??

Sub HP_Print()
    Application.ActivePrinter = "HPC9CB8E (HP ENVY 4500 series) på Ne00:"
    ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=1, Copies:=1, _
        ActivePrinter:="HPC9CB8E (HP ENVY 4500 series) på Ne00:", Collate:=True, _
        IgnorePrintAreas:=False
End Sub

Sub BrotherPrint()
Application.ScreenUpdating = False
    Sheets("Etiket").Visible = True
    Application.ActivePrinter = "Brother QL-1060N på Ne06:"
    ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=1, Copies:=1, _
        ActivePrinter:="Brother QL-1060N på Ne06:", Collate:=True, _
        IgnorePrintAreas:=False
    Sheets("Etiket").Select
    ActiveWindow.SelectedSheets.Visible = False
    Range("C27").Select
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Avatar billede boro23 Forsker
05. maj 2016 - 13:31 #1
Lukker tråden, fandt en  anden løsning