Avatar billede Gramstrup Mester
29. april 2016 - 20:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sammenkæde filter i pivotabeler

Jeg har en masse forskellige pivotabeler i forskellige ark. Ens for dem alle er at de under filter har dato valg.
Jeg kunne godt tænke mig at brugeren i et filter kunne ændre de datoer som der skal kigges på i alle pivotabelerne på en gang.
Kan det lade sig gøre og hvordan.
Avatar billede excelent Ekspert
02. maj 2016 - 23:38 #1
Hvis du med din excel-version har adgang til udsnitsværktøj/slicer
eller tidslinie, så kan du koble tabellerne sammen via Rapportforbindelser som du finder under Indstillinger (når slicer eller tidslinie er valgt)
Avatar billede Gramstrup Mester
05. maj 2016 - 17:26 #2
Der var præcis det som jeg søgte.
Skriver du et svar så du kan få point.
Avatar billede excelent Ekspert
05. maj 2016 - 19:46 #3
jada