Avatar billede onlyhouse Nybegynder
29. april 2016 - 20:56 Der er 2 kommentarer

Kan ikke tilslutte trådløst net men virker?

Hej... Jeg har lige købt en brugt computer og har et problem med at tilslutte mig trådløst internet.
Jeg er sikker på det er den rigtige driver, den finder mit netværk men ikke andre i området og når jeg tilslutter og indtaster koden så kan den ikke tilslutte.
Jeg har aldrig haft sådan et problem og nu må jeg lige høre hvad der kan være sket og være galt. Min computer er HP pavilion g7 model g7-2358eo
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
10. maj 2016 - 17:57 #1
Hej!!

1. Hvad køre den med af system?
2. Har du prøvet at fjerne kortet i "Device Manager"? (genstart efter dette)
3. Har du prøvet at fjerne driver fra maskinen ved hjælp af tilføj/fjern programmer.
4. Gen installere driver, det vil sige fjern genstart, og installere..

Disse er hvis du køre Windows køre du en eller anden form for linux så finder vi også ud af det...

http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-Pavilion-g7-Notebook-PC-series/5330581/model/5380764

Håber at dette måske kunne hjælpe..

MVH
Avatar billede onlyhouse Nybegynder
12. maj 2016 - 19:18 #2
Jeg kører med windows 10 og har prøvet at fjerne driveren og genstarte men når driveren så er der så sker der det samme. Den lader mig komme til at indtaste koden til nettet og så siger den at den ikke kunne tilslutte sig nettet. Og jeg er sikker på koden :) Det er lige som om at når man trykker næste after koden så er det lige som om deaktiver netværks kotet og starter forfra med at tilslutte nettet.

Jeg har fundet andre med dette problem men jeg har ikke kunne finde en løsning på det.

http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Wireless-and-Networking/Wireless-Issues-on-a-Pavilion-G7-Laptop/td-p/1446843