Avatar billede kimeast Juniormester
30. april 2016 - 17:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

win10 ikon, men virker ikke

Hej alle. - Har lige købt brugt bærbar fra butik, og den har helt ok win7, der er aktiveret. Der er installeret en del opdateringer, og der kommet det hvide ikon med win10, hvor den gerne vil have jeg opgraderer. - Vælger jeg at trykke på ikonet, sker der kun det, at der kommer en skærm, og den slukker igen. Den fortæller ikke et ord om hvad der er galt. Nogen herinde der ved hvad der sker??
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2016 - 18:20 #1
Du skal være sikker på du har installeret alle opdateringer til win7.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2016 - 19:21 #2
Prøv herfra:
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Hvis du trykker på "hent værktøjet nu" følger vejledningen, og vælger opgrader  pc nu, kommer du så videre?

Har du backup af det du vil passe på på computeren?
Avatar billede kimeast Juniormester
30. april 2016 - 21:20 #3
Kommer stadig kun til den lille skærm, den går med det samme ud gen.
Avatar billede kimeast Juniormester
30. april 2016 - 21:22 #4
Og desuden vil den ikke opdatere. Den søger hele tiden, og har gjort det 10 timer..
Avatar billede poko1 Ekspert
01. maj 2016 - 08:32 #5
Du kan eventuelt køre det Fix
Microsoft Fix it 50531 Kør ned til linket 13 Nov.
http://www.sevenforums.com/bsod-help-support/99046-event-id-4107-a-3.html
Avatar billede kimeast Juniormester
01. maj 2016 - 13:56 #6
Computeren blev ikke tildelt en adresse fra netværket (fra DHCP-serveren) for det netværkskort, der har netværksadressen 0x9439E5907FE3. Der opstod følgende fejl: 0x79. Computeren vil fortsætte med at forsøge at få en adresse fra DHCP-serveren.

---

1. Pc'en kører på wifi til min router.
2- Hvad betyder den tekst ovenover?
3. Har det noget at sige ang opdateringsfejl?
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2016 - 15:11 #7
Prøv at genstarte din router, hvis du ingen ip adresse får kan du ikke komme på nettet, så det er i høj grad viktigt.
Avatar billede kimeast Juniormester
01. maj 2016 - 15:31 #8
Dybt underligt, for jeg kan GODT komme på nettet. Selvom min win7 er aktiveret og skulle være ægte, er der noget andet galt også. Kan ikke hente billeder til skrivebordet, og det kan man jo kun hvis win7 er ægte. Har valideret den flere gange, hver anden gang kan den ikke validere den. - Mystikken breder sig . -

Da pc'en ikke har recovery partition , eller dvd indgang, må jeg vist liiige snakke med forretningen om problemerne. Der er ikke gået 14 dage, så jeg har retur-ret..
Avatar billede kimeast Juniormester
17. maj 2016 - 00:06 #9
Lukker lige