Avatar billede Homeandsecure Nybegynder
30. april 2016 - 21:14 Der er 1 kommentar

Google Forms CSS

Hej

Jeg har lavet denne http://www.homeandsecure.co.za/contact.html med en <iframe> insættelse af Google Form. Den er bare ikke særlig smart. er der en der har en bedre løsning på en formbuilder eller måske hvordan jeg laver denne for mere integrated.

på forhånd tak
30. maj 2016 - 14:28 #1
Jeg kan desværre ikke give dig svaret, men jeg kan varmt anbefale at bruge en Mailchimpformular i stedet. Det har jeg gjort flere gange. Den er der masser af muligheder i.