Avatar billede Jannickhess Professor
01. maj 2016 - 18:24 Der er 4 kommentarer

En nemmere måde at ligge ? i rigtig kategori?

Hejsa Brugere,

Er der evt. en nemmere, måde at ligge?
ind i den rigtige Kategori på ?

Jannick
Avatar billede Blueeyez Mester
01. maj 2016 - 18:44 #1
Altså som hvis du har oprettet et spørgsmål i en forkert kategori og vil flytte spørgsmålet?
Avatar billede Jannickhess Professor
01. maj 2016 - 19:24 #2
Kære #1

Nej hvis jeg gerne ville finde den rigtige kategori noget hurtigere,
i stedet for at se alle mulighederne igennem.

Det er ikke altid lige nemt at gennemskue hvor at ? hører til henne uden at bruge en del tid på det ekstra

JH
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2016 - 19:57 #3
I stedet for at stille spørgsmål om noget brugerne alligevel ikke kan hjælpe dig med, så skulle du måske hellere bruge lidt tid på at få ryddet op i dine ikke lukkede spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/spoergejoergen_15

Systemet i Eksperten er laves som kategori visning der folder ud, og det er der ingen hurtige genveje i desværre :-(

Måske det ændrer sig i det nye system (når det engang kommer), men indtil da kan der ikke gøres noget for at finde kategori hurtigere.
Avatar billede Uvanga Ekspert
01. maj 2016 - 23:56 #4
#3
Enig, en oprydning er altid på sin plads.