Avatar billede Jengin Nybegynder
02. maj 2016 - 09:27 Der er 1 kommentar

Android studio app

Jeg har et skoleprojekt og skal lave en kalenderapp hvor det er muligt at "synkronisere" ens dag med andre (venner,familie etc.) så man ved hvad andre skal.
Jeg har tænkt mig at gøre det på den måde at telefonen sender data til en computer som så sender den til alle de telefoner som man har valgt skal modtage de data.
Mit spørgsmål er så: Hvordan kan jeg gøre det? Eller er der en bedre måde at udføre dette?
Tak på forhånd
Avatar billede arne_v Ekspert
02. maj 2016 - 19:29 #1
Det mest praktisk maa vaere:

app paa telefon----(JSON/HTTP)----web service----database

Den ene telefon uploader og de andre telefoner henter fra server.

Det er muligt at lave aegte men det vil goere det meget mere komplekst.