Avatar billede ZeBa Ekspert
02. maj 2016 - 16:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke koble op paa hotel

Jeg oprettede i går et som om det samme og skrev til sidst at problemet var løst men det er det alligevel ikke så jeg vil være uendelig glad hvis nogen lån hjælpe mig
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. maj 2016 - 16:47 #1
Nu skriver den åben ud for hotellets navn samt tilgængelig - men jeg kan stadig ikke komme på
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. maj 2016 - 16:51 #2
Og ingen internetforbindelse, åben
HJÆLP
Avatar billede Uvanga Ekspert
02. maj 2016 - 20:15 #3
Prøv at åbne Netværks og delingscenter. Klik på Forbindelser vælg Egenskaber, marker TCP/IPv4, klik på egenskaber. Se om PC har indsat 127.0.0.1 som DNS. Hvis det er tilfældet kan du ikke lokke på dit netværk. Marker Automatisk DNS. Computer indsætter selv 127.0.0.1 hvis netværksadgangen er/har været afbrudt.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. maj 2016 - 06:52 #4
Nu viser det sig, at det er hotellets forb indelse der ikke duer. Da jeg flyttede ind i fredag duede det kun nogle sekunder ind imellem. Så har jeg brokket mig siden, og idag fik de så endelig en til at kigge på det. Det duede stadig ikke. Portieren og jeg blev enige om, at de kunne være forbindelsen i mit rum, selv om ham fyren sagde, at han havde tjekket overalt. Fik så et andet rum, og det hjalp. Men nu er det lige blevet uendelig langsomt, og det forklarer poertieren med, at der er kommet nogle ungdommelige gæster hjem og at de nok ligge og surfer!!!!!
Det hele foregår i Brooklyn
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. maj 2016 - 17:45 #5
Og så er der problemer igen. I aftes gik det super i ti minutter efter jeg havde fået et nyt værelse. Nu kan den en gang imellem. Søger der mangler den eller flere netværksprotokoller, men mobilen har også problemer ind imellem men siger i øvrigt at signalet er fremragende.
Hjælp
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. maj 2016 - 15:42 #6
Det er sgu mystisk. Nu fungerer det - meget langsomt - men jeg har ikke ændret noget, og receptionisten siger, at de heller ikke ha.