Avatar billede NiklasLarsen Nybegynder
03. maj 2016 - 22:49 Der er 1 kommentar

Shut down af word og mærkelige tegn

Hej eksperter.

Min kæreste har en Macbook pro og bruger word 2011. Hun sidder nu og arbejder på en aflevering, hvorefter den lukker ned og ikke kan åbnes ordentligt igen uden alle bogstaver er forvandlet til mærkelige tegn. Det er stadig dansk og den omvendte p funktion kan umiddelbart ikke se fejlen. Nogen der kan hjælpe?

Tak på forhånd
03. maj 2016 - 23:14 #1
HEJ,

Indledningsvis:  Jeg er IKKE ekspert på dette og dette er at betragte som et skud i tågen. (Vildskud ?)

Kan det tænkes, at den bogstav/tegn kombination din kæreste har indtastet / skrevet kan sammenlignes med en af WORD-2011's mere eller mindre hemmelige tal/tegn kombinationer for at gøre noget ikke så helt ventet (eks. lukke maskinen ) ?

Hvis det er, så ber din kæreste jo indirekte om at det gøres ?

Får mig til at tænke:

Er det altid samme tal/tegn kombination ?

Samme sted i teksten ?

Har du prøvet at ændre tal/tegn kombinatione en smule - samme resultat ?

(RAM -fejl ? ) paritet ?

Hvis ikke så kan jeg ikke hjælpe- desværre ...

Kristian