Avatar billede mhv74 Praktikant
04. maj 2016 - 10:27 Der er 3 kommentarer

Søger freelance designer/grafiker

Hej

Søger en freelance designer/grafiker til at løfte eksisterende og nye hjemmesider.

Gerne på Fyn eller trekants området.

Vil gerne se nogle referencer. Så det er lettere at finde ham/hende med den stil jeg søger.

Aflønning efter aftale.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2016 - 11:22 #1
Hej,

Jeg er lidt i tvivl om hvad du søger, du skriver designer/grafiker, men har du nogen til at implementerer design på hjemmesiderne eller er det mere en frontend udvikler der kan lidt af det hele du søger?
Altså måske en person der kan designe, implementerer og kode forskellige ting til eksisterende og nye hjemmesider.

Alt efter hvad du søger kan jeg måske hjælpe dig, eller kender nogen der kan, hvis det er nemmere kan du sende mig en privat besked med tlf nummer, så kan vi tage en snak om det du ønsker og jeg kan give dig mit input til hvad du søger.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
04. maj 2016 - 11:30 #2
Hej

Du kan evt. skrive mig en privat besked.
Er ret sikker på at jeg godt kan være dig behjælpelig. Er uddannet grafiker, som samtidig kan den god portion frontend :-)

Mvh Dennis
Avatar billede Cooper Webdesign Juniormester
11. juli 2016 - 14:34 #3
Hejsa,

Vi kan sagtens hjælpe med dine problemer :) kontakt os gerne via https://www.cooper.dk/kontakt

Siden 2001 har vi arbejdet med PHP, MySQL/MSSQL, HTML, CSS, JavaScript, SEO, GIT/SVN, GitHub, JIRA, Drupal 5,6,7 og 8 og har arbejdet både med backend og/eller frontend-udvikling.

Inden for det sidste års tid har vi afsluttet 2 store projekter for hhv. TV ØST (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/tveast) og Region Sjælland (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/helbredsprofilen). Begge løsninger er lavet i Drupal 7. Betaling foregår pr. time eller for komplet projekt.

Mvh. Cooper Webdesign