Avatar billede peterpeter Seniormester
04. maj 2016 - 12:14 Der er 2 kommentarer

Downloade billeder fra Google Fotos til harddisk - nemt - hvordan ??

Kære alle

Jeg har igennem mange år, lagt alle mine billeder på Google Fotos.
Det er også helt fint, men jeg har ikke nogen kopi af billederne andre steder.... Jeg vil gerne, på en nem måde downloade alle mine mapper med billeder - så jeg har en sikkerhedskopi, i tilfælde af, at min konto f.eks. blev hacket eller lign.

OK ?

Men jeg ved ikke, hvordan jeg gør dette på en nem måde ?? - Jeg har nemlig rigtig mange billeder ;-)

Håber nogen kanhjælpe mig ;-)

Hav en vidunderlig dag

MVH Peter
Avatar billede hjolsen Ekspert
04. maj 2016 - 12:55 #1
Hent Google drev til din pc , så får du den synkroniseret !
Avatar billede Kamma Jensen Praktikant
25. november 2018 - 16:31 #2
Jeg har også lagt mange billeder på google. Nu er de forsvundet, fra den ene dag til den anden. Jeg kan ikke få dem ud af de skyer Desuden er de alle steder, både Chrome, google+, appel, i cloud, ja alle steder. Kan man ikke slette nogle, da de er lagt ind af flere gange. Det er da privat. Og hvad med dem der er hel væk. Barnedåb af mit barnebarn med flere.
Ingen kan hjælpe mig, selv nogle der har forstand på det, giver op.
Det er her på min I Pad.