Avatar billede Guldsmeden Juniormester
05. maj 2016 - 11:22 Der er 6 kommentarer

Projicering af PC skærmbillede + lyd til fladskærm

Via HDMI-kabel forsøger jeg at projicere indhold fra min PC - billede + lyd - til min fladskærm, men alt der kommer op er Windows 10-logoet, ikke dét som er på skærmen. Jeg kan se på NVIDIA kontrolpanelet, at mit Panasonic TV er understøttet, såvel som min Samsung SyncMaster.

Hvordan får jeg det hele med?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2016 - 11:48 #1
I win10: klik på handlingscenter i systembakken nede til højre (taleboblen) - der er en 'projicer-funktion (du skal evt klikke på 'udvid' først for at se den).
Du skal vælge 'dubler'.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. maj 2016 - 17:52 #2
Eller tryk Windows tasten + P
Avatar billede Guldsmeden Juniormester
05. maj 2016 - 21:33 #3
Tak for det - billedet projiceres, men jeg får ikke lyden med :-(
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2016 - 22:01 #4
Det er op til, hvad din hdmi-udgang kan. De ældre/mindre kan kun billede. Så skal du have kabel fra lyd-ud til tv ved siden af.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. maj 2016 - 22:36 #5
For at få lyd med over i mit Samsung skal jeg gå til lyd i kontrolpanelet og aktivere Digital lyd og vælge brug som standard
Avatar billede poko1 Ekspert
05. maj 2016 - 22:50 #6