Avatar billede SHBendixen Nybegynder
06. maj 2016 - 08:01 Der er 2 kommentarer

Håndtering og tilmelding til arbejdsopgaver

Hej Experter.

Jeg er blevet arrangeret af en forening til at holde styr på arbejdsopgaver og arbejdshold i forbindelse med opførelsen af et fælleshus.

Deltagerne tilmelder sig i div. grupper (malere, murere, rengøring, madlavning mv.).

Nogle dage skal der bruges fx 5 malere, 3 murere og 2 til madlavning. Disse vil jeg gerne have, at man kan byde ind på og hjælpe til med. Jeg vil have adgang til mailadresse og tlf.nr. på samtlige, så det er ikke udfordringen at få fat på dem, men at få den til at melde sig til.

Om det foregår i en kalender eller fra en liste er underordnet, men jeg vil gerne have den på en måde, at man ikke kan ændre i andres oplysninger. Jeg har adminrettigheder til en hjemmeside, der kører på Joomla, som jeg kan bruge til formålet.

Det skal kunne håndtere ca. 20 grupper og op til 200 brugere. Der vil være en admingruppe, som opretter arbejdsopgaverne på forskellige dage, og så skal brugerne kunne tilmelde sig. Det skal være simpelt, enkelt og let at gå til, da det ellers vil skræmme folk væk.

Sidste ulempe er, er jeg ikke har fået tildelt økonomi til det, da det foregår på frivillig basis, så der skal tænkes ud af boksen :-)

Er der en af jer, der har et godt forslag til, hvordan det kan løses, så hører jeg rigtig gerne fra dig.

Med venlig hilsen og på forhånd tak.
/Søren.
Avatar billede larsini Seniormester
08. maj 2016 - 15:28 #1
måske er dette noget du kan bruge:

http://www.eksperten.dk/spm/1009331
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
13. juni 2016 - 20:52 #2
Hej Søren,

For en relativ udgift vil du kunne få noget, som vil kunne fungere optimalt.

Prøv at tage et kig her. Det kan være at du kan finde noget, som kunne bruges.

http://extensions.joomla.org/category/clients-a-communities/project-a-task-management