Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2016 - 18:19 Der er 1 kommentar

Signature Driller Mig

Hej Eksperter

Jeg kører med Windows 10 Pro og MS Office 2007 Pakken.
Min outlook driller mig lidt

Jeg har i mine Signature 2 som er indkodede, og virker.
Men når jeg skal vælge en signatur til en mail viser den 5 stk
Dvs de 3 øverste er gamle signature og de vises ku, der står ikke noget i dem
Kun mine 2 aktive som er de 2 nederste virker som de skal.
Og jeg har ikke muligheden for at slette de 3 ugyldige
Kun de 2 som IKKE skal slettes, kan jeg slette
ER der en fil et sted hvor jeg kan slette dem der ikke burde vises eller virker ?

Mvh

Morten
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2016 - 18:22 #1
De alle 5 vises kun på værktøjslinjen når jeg åbner " Ny E mail"
Klikker jeg på Signature på Værktøjslinjen vises kun de 2 der virker og skal vises.
Men det er irreterende den viser alle 5 og jeg kun kan vælge de 2 nederste-

Lige en supplerende oplysning til mit problem

Mvh Morten