Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2016 - 19:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Com Surrogate

hej!
JEG HAR WIN 10...
hvad er Com Surrogate?
fik en henvisning til Com Surrogate i.f.m. at jeg var i gang med at fjerne div. egenskaber i en fil???
Com surrogate ville ikke acceptere dette...?
søgte på com surrogate under søg men det fik jeg intet ud af...
???
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2016 - 23:51 #1
COM surrogate d.v.s. den process som koerer DLLHOST.EXE bruger filen og tillader ikke din aendring ...
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2016 - 05:43 #2
#1
hvad er DLLHOST.EXE
???

og hvorfor tillader den ikke min ændring?
er det noget nyt som relaterer til win 10?
tilsvarende ændringer kunne godt lade sig gøre i win 7.
kan man ændre på det?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2016 - 11:27 #3
undskyld - havde glemt at afslutte sp.målet.
efter, at mic. i mic. forum havde konkluderet, at det ikke var første gang, at de havde hørt om det problem og AT det kunne/måtte være en fejl i selve opgraderingen til win 10 - se mit sp.mål i Microsoft forum.
jeg tog så konsekvensen af det og via kontrol-panelet under "genoprettelse" vendte jeg tilbage til win 7.
så nu ligger win 10 igen igen som et tilbud på proceslinien.
og det underlige er, at det jo så må være en sporadisk fejl.
kender en bornholmer som havde snuppet win 10 ca.én måned før mig og han søgte efter den men havde den ikke.
OG det var ikke et program (iflg. programmer i kontrolpanelet).
så nu venter jeg lige en kort tid og så forsøger jeg om jeg så denne gang får et win 10 uden den com surrogate.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2016 - 11:28 #4
#1
læg lige et svar så du kan få dine points og jeg kan få afsluttet sp.målet.