Avatar billede nicolaij88 Nybegynder
08. maj 2016 - 13:57 Der er 1 kommentar

hjælp til mac pro retina 13

hej.
jeg har en macbook pro retina 13 2015, og jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg kan se at der er en masse brugt plads på film, men jeg har slettet alle film i foto biblioteket og der står stadig at jeg har en masse film. Jeg bruger ikke icloud. Kan der ligge noget film som fylder eller hvordan?

Håber i forstår hvad jeg mener.
Avatar billede egonspock Seniormester
08. maj 2016 - 16:15 #1
Hvis du bruger Time Machine(og det er meget anbefalet at have mindst en eller gerne flere backup-løsninger), så tæller den nok først ned, når den er fuldt synkroniseret. Det kan være det, men på den anden side, er sammentællingerne i typer ikke altid lige korrekte.