Avatar billede richardjensen Seniormester
08. maj 2016 - 17:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fortsættelse af mit spm. 'TDC-service'

Besluttede mig  (efter talrige opfordringer ! )til at skifte til Win 10.
Har derefter ladet win oprette mail-konto- og oprettelsen ser ud til at ske helt efter bogen, . . MEN ..Kan ikke modtage Mails.
Hvad så ? ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. maj 2016 - 20:22 #1
Hvad er det for en mailkonto, du har oprettet?
Hvad får du af fejlmeddelelse?
Hvordan har du konstateret, at du kan modtage mail?
Hvilken protokol benytter du?
Avatar billede richardjensen Seniormester
08. maj 2016 - 21:15 #2
Windows har oprettet en outlook konto for mig.
Ingen fejlmelding.
Server "snt406-m.hotmail.com"  - Størrelse jeg ikke har hørt om.
Jeg kan SENDE til en anden comp.i huset, men jeg kan IKKE MODTAGE.
Avatar billede richardjensen Seniormester
08. maj 2016 - 21:20 #3
Når jeg fra anden comp. sender mail til mig selv, kan jeg gå til min mailboks hos TDC og der læse både den mail og desuden andre mails sendt til min mailadr.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. maj 2016 - 21:24 #4
Altså: Der bliver oprettet en (?)-forbindelse til din nuværende mail-konto hos TDC via WindowsMail?

Får du vist eksisterende mails på mailserveren (din indbakke)?

Har du set om du får svar, hvis du sender til 'Echo@TUBerlin.de'?
Avatar billede richardjensen Seniormester
09. maj 2016 - 09:09 #5
<Altså: Der bliver oprettet en (?)-forbindelse til din nuværende mail-konto hos TDC via WindowsMail?>
Windows tilbød oprettelse, jeg skrev min mailadr. og en adgangskode, jeg ønskede at beholde min adr. og de var ingen bemærkning imod. - kun at nu var mail-kontoen klar.
<Får du vist eksisterende mails på mailserveren (din indbakke)?>
Indbakken er jo ny og tom.

'Echo@TUBerlin.de' -giver ingen reaktion
Avatar billede richardjensen Seniormester
18. maj 2016 - 17:02 #6
Lukker
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. maj 2016 - 17:28 #7
Hvis du ikke får svar fra TUberlin, får du det ikke til at spille.

Det er en reflektor, der sender din mail tilbage med lidt ekstra info.