Avatar billede html_wizard Nybegynder
09. maj 2016 - 12:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dump af website bag login

Hej,

Vi skal have dumpet et site - bag login - for selv at kunne bruge oplysningerne på vores egen platform. Vi vil gerne automatisere det vi i dag gør manuelt, men denne del af programmeringen kan vi selv, det er dumpet bag login, der er opgaven, vi ikke kan fixe.
Det er vores leverandørs hjemmeside, og det er ok.

Der er tale om et .aspx site.

Jeg har prøvet med xmlhttp, iframe javascript med mere, men det går ikke pga cookie lagringen, som sker clientside, og pga cross domains.

Kan du dette, så lad mig høre fra dig!

Venlig hilsen
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. maj 2016 - 12:06 #1
På hvilken platform skal opgaven løses ?
Avatar billede html_wizard Nybegynder
09. maj 2016 - 12:45 #2
Det kan løses i javascript, PHP eller ASP.
Løsningen kan være at hver side dumpes og gemmes som et text-doc på server.
Avatar billede html_wizard Nybegynder
09. maj 2016 - 12:46 #3
cronjob -> hent url med produkt nummer bag login -> gem siden på server
Avatar billede html_wizard Nybegynder
09. maj 2016 - 13:50 #4
Job/opgaven lønnes naturligvis efter aftale.
Avatar billede softspot Forsker
09. maj 2016 - 14:19 #5
Med ASP, mener du så ASP Classic eller er det ASP.NET.

Jeg har en løsning liggende i ASP.NET, som logger på (et ASP Classic site) og gemmer cookies. Om det kan anvendes på et ASP.NET site er spørgsmålet...
Avatar billede html_wizard Nybegynder
09. maj 2016 - 14:35 #6
Det er et .NET site.
Avatar billede softspot Forsker
09. maj 2016 - 14:44 #7
Ja, det site der skal aflæses sider fra, men må den kode der skal automatisere login og aflæse undersider, være i ASP.NET?

Ret beset kunne det vel også bare være en console app i .NET, som køres vha. Windows Scheduler eller noget i den stil?
Avatar billede softspot Forsker
18. maj 2016 - 16:00 #8
Fik du løst opgaven?
Avatar billede Cooper Webdesign Juniormester
27. juni 2016 - 18:18 #9
Hej,

Vi kan sagtens hjælpe dig med dine problemer :) kontakt os gerne via https://www.cooper.dk/kontakt
?Siden 2001 har vi arbejdet med PHP, MySQL/MSSQL, HTML, CSS, JavaScript, SEO, GIT/SVN, GitHub, JIRA, Drupal 5,6,7 og 8 og har arbejdet både med backend og/eller frontend-udvikling.

Inden for det sidste års tid har vi afsluttet 2 store projekter for hhv. TV ØST (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/tveast) og Region Sjælland (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/helbredsprofilen). Begge løsninger er lavet i Drupal 7 og er succesfuldt afsluttet nu. Betaling foregår pr. time eller for komplette projekter.

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh. Cooper Webdesign