Avatar billede Butterfly Ekspert
10. maj 2016 - 10:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ingen søgning mulig

Hej
Når jeg søger i databasen efter noget kommer der intet op. Er jeg blokeret eller er der noget galt med databasen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. maj 2016 - 11:02 #1
Den fungerer heller ikke for mig - men ved ikke om det er et nyt fænomen.

Der har efterhånden været så mange fejl ved søgning direkte her, at jeg har vænnet mig til at bruge Google - der kan du søge sidespecifikt.

Hvis du eks. vi søge på noget med NemID, ser din søgning således ud:

site:eksperten.dk nemid
Avatar billede Butterfly Ekspert
25. maj 2016 - 09:42 #2
Tak for hintet, skriv et svar og få point
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. maj 2016 - 09:58 #3
Tag du bare points selv, jeg er holdt op med at samle :-)
Avatar billede Butterfly Ekspert
26. maj 2016 - 07:09 #4
Tak, men jeg ved da heller ikke hvad jeg skal bruge dem til