Avatar billede cyperbent Mester
11. maj 2016 - 00:02 Der er 2 kommentarer

Windows Startmenu i Windows 10 virker ikke

Jeg har haft problemer med at opdatere programmer i Windows Store.
Den melder om konstant fejl, når man forsøger at opdatere og efter at jeg prøvede at slette en nøgle i registeringsdatabasen og genstartet kan jeg ikke længere få startmenuen frem, når jeg klikker på Windows knappen neden på menulinjen.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2016 - 18:05 #1
Avatar billede cyperbent Mester
11. maj 2016 - 18:22 #2
Tak for linket Det vil jeg lige tjekke nærmere.