Avatar billede Spandaver Nybegynder
11. maj 2016 - 17:43 Der er 1 kommentar

Højttaler forbindelsesproblem

Hej,

Jeg har et par Creative Wire-Less Bluetooth højttalere, der indtil for nyligt har fungeret upåklageligt. Nu har jeg så fået anskaffet en ny computer, men er løbet ind i problemer, da mine højttalere sagtens kan findes (bruger en dongle), men kun som en enhed og ikke afspilningsenhed.

Mit spørgsmål er altså, om jeg kan få højttalerne registreret som afspilningsenheder i stedet for blot almindelige enheder, idet disse ikke kan afspille musik... Har downloadet den nyeste audio-driver til computeren - skulle ikke bruge en speciel driver til højttalerne, da de var tilsluttet den gamle pc.

Håber på et svar :o)

Mvh
Seb
Avatar billede milter Ekspert
11. maj 2016 - 23:12 #1
Hvis vi skal finde frem til en løsning, skal du nok fortælle os lidt om dine Creative højttalere, den nye computer, dvs, fabrikat og modelnummer, og hvorfor du bruger den dongle. Fabrikat og modelnummer på dongle kan også gøre det lettere at finde en løsning.

Og så skal du også fortælle os, hvilket styresystem, du bruger, dvs, Windows 7, 8 eller 10.