Avatar billede anzet Nybegynder
12. maj 2016 - 11:33 Der er 5 kommentarer

winfinans og access

min gl pc er gået i stykker xp. jeg havde et gl bogførings program Winfinans på den. nu har jeg en nyere xp og vil gerne installere winfinans igen men denne tekst kommer frem: "This application must be installed to run please run setup from the location" nogen der kan hjælpe med en løsning. hilsen anzet
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2016 - 11:35 #1
du skal først have officepakken (minimum access) installeret - så kan winfinans installeres bagefter.
Avatar billede anzet Nybegynder
12. maj 2016 - 11:44 #2
det har jeg også installeret  både en ny version (og afinstalleret) og så prøvet at installere en gammel
Avatar billede anzet Nybegynder
12. maj 2016 - 11:57 #3
det har jeg også installeret  både en ny version (og afinstalleret) og så prøvet at installere en gammel
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2016 - 12:43 #4
Installerer du winfinans fra cd, eller er den kopieret over? Den skal installeres fra originalen.
Avatar billede Stjannersen Praktikant
30. maj 2016 - 16:32 #5
Hvis din Winfinans Small Business er meget gammel (Før sommeren 2012) kan den ikke afvikles på en 64-bit Windows maskine uanset om du installerer en ældre 32-bit Microsoft Access.
Den efterfølgende version, som kunne afvikles på 64-bit distribueres ikke længere.
Du kan gøre en af to ting: Enten etablere en 'gammelt' miljø på din nye maskine eller opgradér til afløseren Winfinans.net Small Business Online. Læs mere på www.winfinans.dk eller kontakt salg@winfinans.dk