Avatar billede adam4434 Nybegynder
12. maj 2016 - 13:23 Der er 3 kommentarer

Log in mail kan ikke huske mail adresser autoførrelse

Hej

Jeg er efterhånden træt af at skrive mail adresse hver gang når jeg skal loge in på windows log in live. Jeg bruger Windows 10 som styre system. Bruger chrome som bowser.

Før kunne jeg bare nøjes med at skrive det første bogstav af mail adressen  så forslå autoudføresen det forskelige mail adresser jeg brugte før. Men nu sker der intet. Har forsøgt mig med andre browser med samme resultat.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede adam4434 Nybegynder
18. maj 2016 - 11:28 #1
Er der ikke nogen der har en ide til hvodan man for det til at fungere..
Avatar billede bpb Seniormester
25. maj 2016 - 18:19 #2
To uger gået, og stadig ingen løsning?

Så må vi vel allesammen fortsætte med at taste den fulde mail-adresse ind hver gang vi logger ind på Microsoft's webmail og andre services.

Det har jeg måttet gøre henved hundrede gange efterhånden.  Du er ikke er den eneste, der finder det irriterende.

Jeg har indtil nu ikke kunnet finde en løsning.
Avatar billede adam4434 Nybegynder
26. maj 2016 - 16:19 #3
Har du skrevet til Microsoft.