Avatar billede denforvirrede2 Nybegynder
12. maj 2016 - 20:41 Der er 1 kommentar

Hjææælp, falsk profil på tinder

Hej alle herinde

Jeg står i denne håbløse situation, hvor jeg gennem et Tinder har skrevet med denne her fyr som jeg troede var en anden end de billeder han ellers havde lagt ud og udgivet sig for at være.

Han har oprettet en falsk profil på Facebook med de billeder som ikke er ham og på den måde knyttet kontoen til Tinder, som er der hvor vi har skrevet sanmen...

Og så kommer mit måske umulige spørgsmål. Er det på nogle måde muligt at "spore" hvor fra billederne stammer fra, så jeg kan finde frem til ham som rent faktisk ER på billederne og som jeg troede jeg skrev med fra start??

Jeg er på ingen måder noget teknisk geni, dog bare nysgerrig for at finde ud af om der overhovedet er noget man kan gøre. Har fundet frem til hvem det er jeg har skrevet med, så ham er jeg ikke interesseret i at vide mere om.

Håber der er nogle som kan hjælpe og give mig et svar :-)

Venlig hilsen den meget frustrerede
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2016 - 20:49 #1
Du kan lave en Google image search paa billederne og se om de ligge randre steder paa nettet.